مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط قرمز و بحرانی مطب های زیبایی، پوست، مو و جراحی های الکتیو به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر نگین مشتاقی افزود: تعطیلی اعمال جراحی الکتیو به صورت نامه رسمی از وزارت بهداشت اعلام و این مهم به بیمارستان های تابعه نیز اطلاع داده شد، اما در روزهای اخیر نامه ای در این راستا صادر و خدمات پوست، مو و زیبایی در شهرهای قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.
وی یادآورشد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش بسیاری در راستای توجیه همکاران در رعایت پروتکل های بهداشتی و نطارت بر نوبت دهی به بیماران توسط منشی داشته ایم.
وی تاکید کرد: این دستورالعمل را با نظام پزشکی مکاتبه و از شنبه هفته گذشته این مطب ها را نیز از انجام فعالیت منع کردیم که در این راستا اطلاع رسانی های لازم به همکاران داده شده است.
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: منظور از جراحی‌‌های نیمه‌‌ ضروری، اعمالی است که حتی اگر تا سه ماه نیز به تعویق بیفتد آسیب جدی به بدن بیمار نمی‌‌رسد، اما بهتر است از زمانی که روند بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافت انجام شوند.
دکتر مشتاقی توضیح داد: جراحی‌‌های غیرضروری نیز اعمالی هستند که می‌‌توان در طول یک سال آنها را انجام داد و جراحی نکردن، عارضه‌‌ای در بدن فرد ایجاد نمی‌‌کند یا عوارض مختصر و قابل جبرانی ایجاد می‌‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار