فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري عاملان قتل مردي ساوجي كه در آذرماه سال گذشته با ضرب گلوله در يكي از خيابان هاي اين شهر به قتل رسيده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اكبر عيسي آبادي" افزود: در روزهاي پاياني آذرماه سال گذشته،‌ مردي ۴۵ ساوجي، در حالی كه با يك دستگاه موتورسيكلت از مسير محل كار به سمت منزل در حال تردد بود، با تيراندازي از سوي افرادي ناشناس به قتل رسيد.
وي یادآورشد: بلافاصله بررسي تخصصي موضوع از سوي تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان آغاز شد و تحقيقات گسترده اي از دوستان و نزديكان اين فرد براي كشف معماي قتل انجام پذيرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه اضافه كرد: با پيگيري هاي انجام شده و در انجام تحقيقاتي تخصصي و همچنين با بهره گيري از روش هايي نوين علمي از سوي كارآگاهان پليس، سرنخ هايي از دست داشتن اعضاي يك خانواده كه از مدت ها قبل با مقتول اختلاف داشت،‌ در اين قتل به دست آمد.
سرهنگ عيسي آبادي ادامه داد: سرانجام با تكميل تحقيقات پليس، دو نفر از عاملان اصلي قتل شناسايي و در هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي در يك عمليات غافلگيرانه در يكي از محله هاي شهرستان ساوه دستگير شدند.
وي اضافه كرد:‌ با توجه به بازجويي هاي تخصصي انجام شده از دو فرد دستگير شده، تعداد چهار نفر ديگر نيز كه در طرح ريزي و اجراي نقشه اين قتل مشاركت داشتند، نيز طي عمليات هايي جداگانه دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت:‌ اين افراد در تحقيقات تخصصي پليس به قتل مقتول به دليل اختلافات قبلي اعتراف كردند كه در اين زمینه پرونده اي تشكيل و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار