حسین خوش اقبال:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: استان از جهت شیوع ویروس کرونا در شرایط مساعدی نیست، اگر پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم در هفته‌های آتی با وضعیت حادتری رو به رو خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 26 April 2021

اگر پروتکل‌ها را جدی نگیریم، وضعیت کرونا حادتر می‌شود

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حسین خوش اقبال در نشست استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: از مدیران توقع داریم کلیات دستورات ستاد ملی کرونا را با جدیت هر چه تمام‌تر اجرا کنند و دقت و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم است، اگر همکاری ستاد نباشد قطعا دچار مشکل خواهد شد، باید مصوبات ستاد را جدی بگیریم، در حال حاضر اولویت اول ما سلامت جامعه است و باید در حد توان به این مهم کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: شرایط استان شرایط خوبی نیست، اگر محدودیت‌ها را جدی نگیریم احتمال دارد برای هفته‌ی بعد وضعیت حادتر شود، مسئولین و مردم باید با هم همراه شوند تا علوم پزشکی بیش از این درگیر نشود و بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

محمد ابراهیم شکیبا در ادامه نشست استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: روز گذشته پایان واکسیناسیون و مرحله اول را اعلام کردیم که بر اساس آن نوزده هزار و سیصد نفر را واکسینه کردیم.

وی در ادامه افزود: از فردا واکسیناسیون افراد بالای ۸٠ سال را آغاز می‌کنیم و دستورالعمل بیماران سرطانی و بیماران خاص نیز آمده در واقع همه شرایط آماده و مهیاست تا به مدت ۷ روز افراد مورد نظر را واکسینه کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: ۱۵ مرکز در کرمانشاه برای این کار آماده کرده ایم. نیرو‌های بسیج هم مشارکت خواهند کرد از همه آن‌ها قدردانی می‌کنیم، بعد از آن هم مرحله‌ی دوم را باید آغاز کنیم.

این مسئول در پایان تاکید کرد: در شهرستان‌ها هم ۳ تا ۴ مرکز آماده شده، لازم است همگی از آن حمایت کنند تا همکاران با کمک بسیج بتوانند خدمات قابل قبولی ارائه دهند، مراقبان سلامت نیز در این راستا با افراد تماس می‌گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار