نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با تاکید بر لزوم و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روگفت: مشارکت در انتخابات، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 26 April 2021

مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی در تشریح نشست مشترک رئیس و اعضای هیات عالی نظارت برانتخابات استان البرز، گفت: پیرامون موضوعات مختلف انتخابات اعم از فرایند ثبت نام، پاسخ استعلامات، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و سایر مباحث  جلسه مذکور  برگزار شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، چهارباغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تصریح کرد: مشارکت  در انتخابات، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.

 وی در  پایان یادآورشد:  هیات‌های نظارت در شهرستان های استان در بررسی پرونده داوطلبان بر اساس چارچوب قانونی که برای رسیدگی به صلاحیت‌ها مشخص شده عمل خواهندکرد با جلسات با محوریت نظارت بر نحوه بررسی صلاحیت ها در کل شهرستانها برگزارشده است تاکید به رعایت کامل قانون در امر انتخابات ازسوی عوامل هیات  نظارت و رسیدگی دقیق و منطبق باقانون به اهم اقدامات بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار