فضل الله رنجبر:
فرماندار کرمانشاه از لزوم برخورد جدی با تشکیل بازار در بلوار طاقبستان توسط دستگاه‌های ذیربط خبر داد و گفت: برگه تردد برای بیماران، کارکنان ادارات و شرکت‌ها همچنین افرادی که کار قضایی دارند، صادر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 26 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر در نشست استانی مقابله با کرونا که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای افرادی که کار قضایی دارند، بیماران و کارکنان ادارات و شرکت‌ها برگه تردد صادر می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: روش دیگری به صورت الکترونیکی برای تهیه برگه تردد در نظر گرفته شده و مدیر کل پست درخواست داده است تا افراد پس از مراجعه به این اداره کل برگه تردد خود را تحویل بگیرند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه فردا ۲٠۲۶ صندوق الکترونیکی با حضور ٢٠٠ نفر در فرمانداری کرمانشاه، تخلیه می‌شوند، افزود: مسئولیت صدور و تحویل برگه تردد به اداره کل پست باعث می‌شود فرمانداری درگیر این موضوع نشود و به نوعی بار فرمانداری سبک‌تر می‌شود.

این مسئول یادآور شد: پس فردا تعیین و رد صلاحیت‌ها را اعلام میکنیم و قطعا تجمعات شبانه‌  انتخاباتی خواهیم داشت، تقاضا داریم متناسب با شرایط انتخاباتی دستور برای تبلیغات صادر کنند تا ما نیز دستورالعمل‌های لازم را اعلام کنیم.

وی گفت: سازمان ثبت به عنوات ناظر بر اصناف این مسئولیت را قبول کند تا بتوانیم کارا‌ها را برای تعطیلی و تذکرات انجام دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ ای است که بلوار طاقبستان در حال تبدیل شدن به بازار توپخانه دیگری است که لازم است نیروی انتظامی با آن برخورد کند، همینطور معاونت سیاسی استانداری و نیرو‌های اجرائیات وارد عمل شده و با این موضوع برخورد کنند.

رنجبر تاکید کرد: برخورد محکم و جدی با این پدیده مانع تبدیل شدن آن به بازار دیگر می‌شود، اگر چه شهرداری تلاش بسیاری برای ممانعت از این امر کرد و جا دارد از آن‌ها بابت تلاش هایشان قدردانی کنیم.

رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم نیرو‌های نظارتی در طرح شهید سلیمانی سازمان دهی شوند و با بازوبند یا آرم مخصوصی فعالیت کرده و تذکرات لازم را بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار