مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 26 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی این نهاد به‌منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است.
وی تصریح کرد: به‌منظور حمایت همه‌جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکار در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد در سال جاری پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد در دستور کار دارد.
مبشری بابیان اینکه به‌منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، گفت: در حاضر 8403 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد 2672 نفر یتیم و مابقی محسنین هستند.
وی تأکید کرد: 9 نفر از ایتام و 1510 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 7826  حامی نیکوکار در سال جاری سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده دارند، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون 12 نفر به حامیان این نهاد اضافه‌شده است.
مبشری با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: سرانه ایتام این نهاد 450 هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین 70 هزار تومان است که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار این مبلغ افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار