معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در خصوص تزریق واکسن کرونای پاکبانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تخلفی نشده است و گزارشی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 26 April 2021
چند روزی است که بحث تزریق واکسن سهمیه پاکبانان به برخی افراد خارج از لیست از جمله مدیران و یا خانواده آن ها بسیار جدی و چالش برانگیز شده است . گویا پای این ماجرا به کهگیلویه و بویراحمد هم باز شده است و چند روی است فضای مجازی یکی از شهرهای استان در خصوص تزریق واکسن به یکی از معاونین شهرداری این شهر به شدت محل بحث و جدل شده است که معاون دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «محمد مهدی بانشی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت : تا کنون به ۶۳ پاکبان استان معادل ۱۰ درصد پاکبانان واکسن کرونا تزریق شده است و ۹۰ درصد مابقی هنوز واکسن تزریق نشده است.
وی اظهار کرد: باید برای بقیه پاکبانان استان واکسن کرونا تزریق شود اما در فاز دوم واکسیناسیون هم پاکبانان انجام می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص واکسن زدن معاون یکی از شهرداران استان تاکید کرد: لیستی از وسایل آن برای ما ارسال شد که یک نفر از آن لیست از نیروهای جهادی حسن نیت کرونایی بوده است که البته این فرد پست هم داشت اما در خط مقدم مقابله با کرونا نبود و تنها به خاطر غسل فوتی‌های کرونایی به این فرد واکسن تزریق شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار