از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز کاری خود صورت گرفت؛
تابناک-علی درویش پور رییس جدید هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز کاری خود پس از انتصاب به این مقام و با هدف آشنایی با آخرین فعالیت های عمرانی در این منطقه بعد از ظهر یکشنبه از پنج طرح و پروژه بزرگ زیربنایی در محدوده شهر قشم بازدید و از نزدیک مسائل، موانع، ظرفیت ها و راهکارهای مورد نظر متولیان و مجریان هرکدام از طرح ها و پروژه ها را بررسی و درخصوص آنها رهنمودها و توصیه های خود را ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 26 April 2021

به گزارش تابناک از قشم، طرح لایروبی اسکله بهمن منطقه آزاد قشم اولین ایستگاه این بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود که قرار است با اجرای آن افزون بر 400هزار مترمکعب از رسوبات بستر دریا تخلیه و اسکله برای استفاده بهینه آماده سازی شود.

اسکله بهمن منطقه آزاد قشم با هدف ورود و خروج مسافر داخلى و خارجی، واردات و صادرات، پذیرش کشتى‌هاى جنرال کارگو مجهز به وسایل تخلیه و بارگیرى شامل جرثقیل، تاپ ‌لیفت و لیفت تراک با انبار مسقف و ساختمان ادارى گمرک واردات و صادرات کالا و ترمینال مسافرى با کلیه تجهیزات ساخته شده و نقش بسزایی در رونق اقتصاد و تجارت این منطقه ایفا می کند.

تصفیه خانه فاضلاب شهرک ساحلی قشم دومین ایستگاه بازدید امروز علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود که قراراست مدول سوم این تصفیه خانه به ظرفیت 1000مترمکعب برای ارتقاء و افزایش ظرفیت فاضلاب این شهرک با توجه به افزایش جمعیت و مشکلات زیست محیطی اجرا شود.

 براساس این گزارش برج دوقلو آلفابت ایستگاه بعدی بازدیدهای رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بود که با 40هزار مترمربع زیربنا در دست ساخت است و تاکنون افزون بر 62درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 


برج دو قلو آلفابت در ورودی غربی شهر قشم به فاصله 150متری از دریا و در ارتفاع 70متری از سطح آب های آزاد مشرف به شهر قشم در دست ساخت است و هرکدام از این برج ها شامل 18طبقه و علاوه بر دو ساختمان جانبی آن دارای آمفی تئاتر، فروشگاه های تجاری، سالن های کنفرانس و رستوران نیز است.

پروژه آماده سازی شهرک مهستان قشم به عنوان بخشی از طرح بزرگ توسعه غرب قشم نیز ایستگاه چهارم بازدیدهای روز یکشنبه علی درویش پور و هیات همراه او  بود که با 70درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست. در طرح بزرگ توسعه غرب قشم اراضی در قطعات 65، 74 و 98 هکتار آماده سازی می شود.


بنا بر این گزارش کمپ پارک ساحلی آفتاب 2 آخرین ایستگاه بازدید امروز رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود که قرار است مبلمان این کمپ پارک از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تجهیز شود.  

اقدامات اجرایی جهت بهسازی فضای سبز این کمپ پارک در مسیر ساحل جنوبی شهر قشم در فضایی به وسعت شش هکتار انجام شده است.

گفتنی است علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدید محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، حسین ناصری نژاد مدیر امور فنی و زیربنایی، نورالله کرمی شاهملکی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از دیگر همکاران و همراهان مدیرعامل همراهی می کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار