رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی گفت: یک‌سوم تعداد موارد مثبت‌ شناسایی شده از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان مربوط به سال‌جاری است.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، احسان مهری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: متاسفانه شیوع کرونا در شهرستان همچنان بالا است.

وی اضافه کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی چند هفته اخیر آمار مبتلایان در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان بالا بوده و در وضعیت مطلبوی قرار نداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقرو کلیایی تصریح کرد: جمعیت شهرستان ۸۵ هزار نفر است که ۴.۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود که روزانه به طور میانگین تا ۷۰ بیمار بستری( ۹ تا ۱۰ درصد بستری‌ها) داریم.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان حدود ۶۰ تا ۶۵ است در حالی که اگر بخواهیم بیماری را مهار کنیم باید رعایت‌ها حداقل به ۹۰ درصد برسد.

مهری اضافه کرد: از نظر درمان و تامین داروهای ضروری برای بیماران در شهرستان مشکل خاصی ندایم ولی آمار نگران کننده است، یک سوم تعداد موارد مثبت‌ شناسایی شده از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان مربوط به سال‌جاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار