معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پایان مرحله اول واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت: در مرحله اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر استان بود ۱۹ هزار و ۲۱۶ دوز واکسن تزریق شد.
کد خبر: ۹۵۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر ابراهیم شکیبا افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۷ دوز به پرسنل درمانی، چهار هزار و ۳۳۳ دوز به پرسنل حوزه بهداشت و ۳۳۶ دوز به پرسنل فوریت های پزشکی تلقیح شد.

وی اضافه کرد: از سایر دریافت کنندگان واکسن، پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی به تعداد هزار و ۱۲۸ دوز، هفت نفر پرسنل آزمایشگاه‌های دامپزشکی، ۱۷ نفر غسال و ۱۴۵ نفر پاکبان بوده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در مرحله اول همچنین ۴۴۹ دوز به سالمندان و هزار و ۶۰۸ دوز به جانبازان استان تزریق شده است.

ثبت‌نام بیماران خاص کرمانشاه برای واکسیناسیون کرونا

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه با اشاره به روند واکسیناسیون در این استان، گفت: ثبت نام از بیماران خاص و افراد در معرض خطر برای دریافت واکسن کرونا از چهارم اردیبهشت آغاز شده است.

«مسعود بهرام نژاد» روز یکشنبه افزود: علاوه بر واکسیناسیون کادر درمان از ششم اردیبهشت روند توزیع ۱۰ هزار دوز واکسن جدید در سطح استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رابطه با شیوه توزیع این واکسن ها و چگونگی دریافت آن توسط افراد در معرض خطر اطلاع رسانی خواهد کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا وضعیت شیوع بیماری کرونا را فوق العاده دانست و گفت: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، احتمال بحرانی تر شدن وضعیت در استان زیاد است.

به گفته بهرام نژاد، اکنون ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

هم اکنون ۸۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری هستند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار