خانواده مرحوم «مسعود وکیلی» از خیران شهرستان جوانرود ۶۰۰میلیون تومان تجهیزات بیمارستانی خریداری شده را عصر یکشنبه در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان به بیمارستان حضرت رسول (ص) این شهرستان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، فرماندار جوانرود در این مراسم از اقدام خداپسندانه خانواده های وکیلی و حبیبی در راستای این امر خیر تقدیر کرد و گفت: شهرستان جوانرود مهد خیرین بزرگی همچون خانواده های وکیلی ، حبیبی و امینی است که همواره در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند.

«رستگار یوسفی» با بیان اینکه گذشتن از مال دنیا دل بزرگ می‌خواهد، افزود: این اقدام خداپسندانه برگرفته از فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در میان مردم با فرهنگ اصالت جوانرود است.

ارزش تجهیزات خریداری شده ۳.۲میلیارد تومان است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز در این مراسم گفت: به همت خانواده مرحوم زنده یاد «مسعود وکیلی» تجهیزاتی از قبیل بیوشی pEc ، چراغ سیالیتیک، دوقمره ثابت سقفی دارای لامپ lEd بلادگازکاستی، ۲ دستگاه مانیتور علائم حیاتی با پایه پرتابل به ارزش ۶ میلیارد ریال به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود اهدا گردید.

دکتر «مولود حسینی» افزود: ارزش تجهیزات خریداری شده با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی معادل سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که توانسته بخشی از کمبود تجهیزات این بیمارستان را جبران کند.

ماموستا مُلا «احمد فخری» امام جمعه جوانرود هم با تقدیر از خانواده های این مرحوم گفت: این قدام خدا پسندانه باقیات الصالحاتی است که نزد خداوند متعال محفوظ می‌‏ماند و باعث اجر عظیم از جانب پروردگار می‌‏شود.

رییس اداره سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با تقدیر از خانواده مرحوم وکیلی گفت: امروز ما آمده ایم تا به این اقدام خداپسندانه و قرآنی که همواره در میان مردم با فرهنگ جوانرود رایج است، ارج نهیم.

حجت السلام قبادی با تاکید بر ترویج اقدامات خیرخواهانه از علما و روحانیون خواست در راستای ترغیب و تشویق خیرین در نمازهای جمعه و جماعات افراد خیر همچون این خانواده خیر سلامت را مورد تجلیل قرار دهند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار