سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر:
تابناک- سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۵۵۴ بسته معیشتی در طرح ضیافت همدلی بین مددجویان تحت پوشش این شهرستان بوشهر توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، آرزو منوچهری در خصوص طرح ضیافت همدلی که به صورت همزمان در بهزیستی کشور اجرا شده است اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سطح کشورو با آغاز ماه مبارک رمضان با همکاری و همیاری مردم خیر نیکوکار، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی در سطح شهرستان بوشهرتعداد ۵۵۴ بسته بسته های معیشت زندگی شامل لوازم ضروری زندگی، بسته های بهداشتی،وسایل کمک توانبخشی، کمک آموزشی به مددجویان تحت پوشش اهداء شده است .

منوچهری ضمن تقدیر از همکاری خوب خیرین ، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی با مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر جهت کمک به اقشار ضعیف جامعه معادل آن را از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال عنوان کرد که بین خانوار تحت پوشش توزیع گردیده شد.

وی در پایان یادآور شد: مردم نوع دوست استان می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱مجازی به نام مشارکتهای مردمی و شماره شبای   ir۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۰۳۴۶نزد بانک مرکزی و همچنین کمک های غیر نقدی را به پایگاهی که بدین منظور در مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر واقع در خیابان فاطمیه استقرار یافته تحویل دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار