مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از پهلوگیری بیش از ۲۰ فروند کشتی در فروردین ماه امسال در بندر امام خمینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 26 April 2021

عادل دریس با اشاره به پهلوگیری بیش از ۲۰ فروند کشتی در فروردین ماه امسال در بندر امام خمینی گفت: بیش از یک میلیون تن انواع کالاهای اساسی به وسیله‌ ناوگان جاده‌ای و ریلی از مبدأ این مجتمع بزرگ بندری خارج شده است.

بنا بر اعلام اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، وی با اشاره به اینکه در بخش حمل جاده‌ای بیش از ۳۷ هزار دستگاه کامیون حدود یک میلیون تن کالای اساسی را به مقصد مبادی مصرف در نقاط مختلف کشور حمل کرده‌اند، افزود: این تعداد کامیون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشدی ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: گندم، جو، ذرت، دانه روغنی، کنجاله سویا، شکر، برنج و روغن خوراکی از عمده‌ترین کالاهای اساسی هستند که به سفارش شرکت پشتیانی امور دام کشور و شرکت بازرگانی دولتی وارد این مجتمع بزرگ بندری شده و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

دریس از نگهداری بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی در اماکن مختلف مجتمع بندری امام خبر داد که به تدریج پس از انجام تشریفات گمرکی ترخیص و به نقاط مختلف کشور فرستاده می‌شود.

دریس عنوان کرد: با انجام بارگیری بیش از یک میلیون تن انواع کالاهای اساسی در فروردین ماه سال جاری از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره)، میزان خروج کالاهای اساسی از این بندر بزرگ تجاری ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافت.

برچسب ها: عادل دریس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار