معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرودگفت: خیرین شاهرودی در سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال به مراکز دولتی و بیش از ۸ میلیارد ریال به موسسات کمک کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از همراهی، همدلی و مشارکت همیشگی خیرین گفت: خیرین همواره بدون هیچ چشم داشتی در صف اول یاری رسانی به مددجویان بهزیستی حاضر هستند به طوری که در سال گذشته به منظور کمک به وضع معیشتی توانخواهان تحت حمایت بیش از ۴۲ میلیارد ریال به مراکز دولتی و بیش از ۸ میلیارد ریال به موسسات و مراکز غیردولتی به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

او با اشاره به اینکه قسمت عمده‌ای از فعالیت‌های بهزیستی بر عهده خیرین و موسسات خیریه است، افزود: ۲۲ موسسه خیریه در شهرستان در کنار بهزیستی ،کار خدمت رسانی به جامعه هدف را انجام می‌دهند که تعدادی از آن‌ها اداره مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و مراکز شبه خانواده را بر عهده دارند که با توجه به محدودیت منابع مالی بهزیستی و به منظور خدمت رسانی بهتر می‌طلبد که خیرین و نیکوکاران به کمک آن‌ها بشتابند.

جهانسیر بر جلب مشارکت‌های مردمی به منظور رفع نیاز‌های جامعه هدف را تاکید کرده و بیان داشت:به همین منظور شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ و شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به این نیت خیرخواهانه اختصاص یافته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار