رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس خبر داد و گفت: برای احداث پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ در گلپایگان به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ 25 April 2021

سعید احمدی با بیان اینکه سال ۹۹ اورژانس ۱۱۵ گلپایگان بیش از چهار هزار مأموریت برای پوشش حوادث مختلف در سطح شهرستان انجام داده است، اظهار داشت: به طور متوسط مأموریت‌های اورژانس در داخل شهری حدود پنج دقیقه و خارج از محدوده شهری ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان گلپایگان به صورت روزانه ۲۵ مأموریت پوشش داده می‌شود، افزود: پیک بالای مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ و کمبود آمبولانس در برخی مواقع پوشش دهی را به تأخیر می‌انداخت که موفق به اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به مرکز اورژانس ۱۱۵ گلپایگان شدیم.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی گلپایگان گفت: در اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ گلپایگان از سیزدهم اسفند ماه سال ۹۹ تمام تماس شهروندان گلپایگانی به اتاق فرمان مرکزی اورژانس ۱۱۵ استان انتقال داده می‌شود از این رو ضروری است، شهروندان در هنگام تماس آدرس دقیق بدهند.

وی اعلام کرد: مجوز احداث پایگاه سوم اورژانس ۱۱۵ در گلپایگان دریافت شده است که پس از واگذاری زمین عملیات احداث ساختمان پایگاه در سه راه شرکت سهامی زراعی آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار