معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: همه دستگاه ها و افرادی که نقض کننده پروتکل ها و شیوه نامه بهداشتی در استان باشند در اسرع وقت برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ 26 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت: سرعت شیوع کرونا در استان همچنان افزایشی است ، حفظ سلامت مردم اولویت نخست مسوولان است و با سهل انگاران مقابله با کرونا که جان مردم را به خطر می اندازد به شدت برخورد می شود.

وی افزود: علاوه بر اهتمام کلیه دستگاه های نظارتی و تشدید محدودیت های کرونا، همکاری مردم می تواند در کاهش شیوع کرونا بسیار محسوس و تعیین کننده باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همکاری مردم برای شکست کرونا و قطع زنجیره این ویروس تاکید کرد و گفت: شکست کرونا امکان پذیر است اما همه برای برون رفت از این بحران باید بصورت عملیاتی وارد عمل شویم.

بسطامی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برخی بانک های استان، یادآور شد: کلیه بانک های استان موظف هستند پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بعنوان یک مکان تجمعی که احتمال چرخش کرونا بیش از سایر مکان ها است، رعایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: در قرارگاه و جلسه کمسیون هماهنگی بانک ها در بازدید های آتی برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک نفر از طرف هر بانک بعنوان نماینده با بازرسان دوره ای همکاری کند.

بسطامی اضافه کرد: ایجاد فضا سازی، نصب هواکش و تهویه مطلوب در محیط بانک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بانک ها بعنوان یک الزام باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه سلامت مردم در حال حاضر مهم ترین اولویت ستاد استانی کرونا است، گفت: با وجود مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی ناچار هستیم در بحث تعطیلی گروه شغلی و رعایت پروتکل ها براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا عمل کنیم.

وی افزود: کلیه فرمانداران و بخشداران باید بصورت روزانه عملکرد خود را در خصوص ممانعت از برگزاری مراسمات به قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان ارائه دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار