فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از انهدام باندسارقان پکیج و اموال مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 25 April 2021

بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بازداشت تیم سرقت پکیج‌های مساکن مهر، اظهار کرد: طی شکایت ساکنان مساکن مهر فاز ۱۱ پردیس و با مراجعه تعدادی از ساکنان به کلانتری این فاز مبنی بر سرقت پکیج واحدهای در دست تحویل و غیره این موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی گفت: مأموران کلانتری ۱۴ فاز یازده مسکن مهر پردیس با پیگیری‌ها و رصدهای پلیسی که طی چند روز به عمل آوردند دو نفر سارق و یک نفر مالخر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: از این سارقان تعداد ۱۹ عدد پکیج دیواری، تعدادی اموال مسروقه منزل شامل هود آشپزخانه، شیرآلات و غیره به ارزش ریالی ۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

عبدیان ادامه داد: سارقان پس از شناسایی منازل خالی از سکنه به همراه چمدان چرخدار مسافرتی به داخل بلوک‌ها رفته و با باز کردن درب واحدها پکیج را باز و آن را داخل چمدان گذاشته و به سرقت می‌بردند.

وی با بیان اینکه عزم و اراده پلیس برای برخورد با سارقان و اخلالگران نظم جدی‌تر از هر زمانی است، تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با سرقت مشابه موارد مذکور به کلانتری ۱۴ فاز یازده مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند، اذعان کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار