معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سقف تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری خوزستان تا ۱۲۰ میلیون ریال افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 25 April 2021

فواد غزیعلی بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا ،با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده به واسطه شیوع ویروس کرونا ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام رانندگان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرد.
وی با بیان اینکه متقاضیان در سایت https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کردند ، افزود: آغاز این طرح ، تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی برای هر نفر راننده فعال بیمه شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده بود که با رایزنی صورت گرفته این میزان در استان خوزستان به ۱۲۰ میلیون ریال افزایش یافت.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: چهار هزار و ۱۰۰ راننده‌ای که موفق به دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی شدند تا پایان اردیبهشت امسال می‌توانند با مراجعه به شعب بانکی، تفاوت این تسهیلات را دریافت کنند.
وی ادامه داد: رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری که تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت "کارا" نسبت به ثبت نام وام ۱۲۰ میلیون ریالی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار