رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مرحله نخست واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا از امروز یکشنبه در آبادان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 25 April 2021

شکرالله سلمان‌زاده با بیان اینکه واکسیناسیون گروه های خاص طبق اعلام وزارت بهداشت در آبادان آغاز شده است افزود: در این مرحله به بیماران تالاسمی، هموفیلی و نیز تعدادی بیماران سرطانی و بیماران خاصی که سهمیه آنان اعلام شده است واکسن کرونا تزریق می‌شود.
وی با بیان اینکه واکسیناسیون بیماران هموفیلی و دیالیزی در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و بیمارستان شهید بهشتی آبادان انجام می‌شود افزود: در این مرحله ۲۵۸ دوز واکسن برای آبادان در نظر گرفته شده است و در مراحل بعدی نیز دیگر بیماران خاص بر اساس سهمیه واکسینه خواهند شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مرحله ۸۸ دوز برای بیماران سرطانی و ۱۷۰ دوز نیز برای بیماران خاص در نظر گرفته شده است که در مراحل بعدی تعداد واکسن های کرونا افزایش خواهد یافت.

وی همچنین اظهار داشت: آمار بیماران کرونایی در آبادان، خرمشهر و شادگان همچنان در حال افزایش است و شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه تنها راه مقابله با کرونا شکستن زنجیره انتقال است گفت: طرح شهید سلیمانی به همت واحد مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان همچنان در حال اجرا است.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان های شادگان ، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار