معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: ۶۰۰ پایگاه بسیج در سراسر استان به مثابه پایگاه‌های حمایتی در زمینه کرونا ورود و به کمک نیازمندان شتافتند.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 25 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۶۰۰ پایگاه بسیج در سراسر استان سمنان از ابتدای شیوع کرونا به پایگاه‌های حمایتی بدل و به مقوله کمک به نیازمندان ورود کردند، بیان کرد: این پایگاه‌ها دو کار ویژه اصلی را در دستور کار خود قرار دادند که رفتن به سراغ بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان و تهیه غذای گرم برای آن‌ها در زمره اقدامات این حوزه است.

او با بیان اینکه دومین کار ویژه حمایتی پایگاه‌های بسیج سراسر استان سمنان، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بوده است، افزود: توسط گروه‌ها، بسیج، خیران و اقشار مختلف کار بزرگی در این حوزه رخ داد که خوشبختانه برکات آن را امروز شاهد هستیم.

معاون سپاه استان سمنان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی موفق شد تا کنون بیش از ۹۰ درصد ابتلای کرونا و مرگ و میر را کاهش دهد، گفت: میزان مرگ ناشی از کرونا به صفر رسیده بود، اما اقداماتی رقم خورد که مجدداً شیوع آن را شاهد بودیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار