رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان پل‌های آهنی و دریچه‌های فاضلاب و کشف ۳۴ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 25 April 2021


رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان پل‌های آهنی و دریچه‌های فاضلاب و کشف ۳۴ فقره سرقت خبر داد. 

 به گزارش تابناک همدان، سرهنگ "علی اسد بیگی" در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش تخریب و سرقت پل‌های آهنی و دریچه‌های فاضلاب در سطح شهرستان همدان و با عنایت به مهار این گونه سرقت‌ها که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت که در مرحله نخست با تشکیل اتاق اندیشه ورزی و با همکاری بسیار خوب کارشناسان IT و الکترونیک، مشخصات سارقان به دست آمد.

 وی در ادامه بیان داشت: در نهایت کارآگاهان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار که در این امر فعالیت داشته، شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در منزل خود دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از خودرو وی تعداد دو دریچه فاضلاب آبفا کشف کردند و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان افزود: از متهم در خصوص سرقت‌ها و دریچه‌های کشف شده تحقیق شد که وی اظهار داشت: بنده به اتفاق یک نفر از دوستانم تاکنون بیش از ۴۰ فقره سرقت پل‌های آهنی و دریچه‌های فاضلاب مرتکب شده ایم.

 وی افزود: در یک عملیات مجزا همدست وی نیز حین فروش اموال مسروقه به همراه دو نفر از مالخران دستگیرو به پلیس آگاهی منتقل شد.

 سرهنگ اسدبیگی در ادامه بیان داشت: با حضور متهمان، کلیه محل‌های سرقت تایید و پرونده تکمیلی به دادسرا ارسال و هر ۴ متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 این مقام انتظامی در پایان گفت: استفاده از پل‌های سیمانی به جای پل آهنی یکی از راه‌های بسیار موثر در پیشگیری از وقوع این سرقت‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار