جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی از اعزام ۷۵ نفر داوطلب به مرکز درمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 25 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، دکتر ریتا ظهیری افزود: از آغاز همه‌گیری کرونا و در طی رخ داد پیک اول به دنبال فراخوان نخست، ۸ هزار نفر داوطلب نام خود را به عنوان نیروهای جهادی برای ارائه خدمت در حوزه های گوناگون ثبت کردند.
وی یادآورشد: این حجم از استقبال جای قدردانی دارد و خدا را شاکریم که در رشته‌های گوناگون از جمله پرستاری، کمک پرستار، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، بهداشت محیط و حرفه ای، تاسیسات، خدمات، نگهبانی، مامایی و حتی منشی بخش به مراکز مختلف شهر اراک از جمله بیمارستان امیرالمومنین(ع)، امیرکبیر، طالقانی، حضرت ولی عصر(عج)، بخش اکسترا بیمارستان امیرالمومنین(ع) و مرکز بهداشت اراک در مجموع از تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ لغایت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷۵ نیروی داوطلب اعزام شده است.
دکتر ظهیری تاکید کرد: ۲۰ نفر داوطلب از اداره کل آموزش و پرورش، ناحیه یک و ناحیه دو اعلام آمادگی کرده‌اند که این عمل انسان دوستانه جای سپاسگزاری دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سانتر اصلی کرونا بوده و در حال حاضر حجم بالایی از بیماران در این مرکز تحت مراقبت می باشند، بیشتر نیروهای داوطلب به منظور کاهش فشار کاری به این مرکز اعزام شده اند.
وی اضافه کرد: همچنین افرادی از گروه جهادی مهاجر که مدیریت و ساماندهی آنها وابسته به بسیج می باشد و همچنین شورای صنفی اعلام آمادگی کرده اند.
وی در ادامه با قدردانی از گروه جهادی مهاجر و شورای صنفی و مابقی نهادها و ارگان هایی که در این برهه حساس به کمک دانشگاه‌ علوم ‌پزشکی شتافتند، گفت: این حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه را نمی توان هیچگونه جبران کرد، خداوند متعال ناظر و شاهد است و قطعاً این گام های خیرخواهانه هم در زندگی دنیوی و هم در زندگی اخروی این عزیزان به صورت باقیات و صالحات خواهد بود و امیدمی رود که همچنان این کمک های داوطلبانه ادامه دار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار