راه یکی از مهمترین زیر ساخت ها برای محرومیت زدایی؛
تابناک سمنان: مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به وضعیت نامساعد جاده‌های روستا‌یی استان گفت: بسیج سازندگی به راه‌های روستایی استان ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 25 April 2021
30 هزار کیلومتر راه روستایی خاکی در کشور وجود دارد- اخبار استانها تسنیم |  Tasnim
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه بسیج سازندگی به راه‌های روستایی استان ورود خواهد کرد، تاکید کرد: راه یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای محرومیت زدایی است.
 
نیاز به همراهی تمامی ارگان‌ها برای رفع مشکلات راه‌های استان

مهدی کاشفی افزود: رسیدگی به روستا‌ها و مناطق محروم اولویت بسیج سازندگی محسوب می‌شود و این سازمان از همه ظرفیت و توان برای رفع محرومیت از این مناطق استفاده خواهد کرد.

کاشفی  با بیان اینکه برای رفع مشکل راه‌های استان و بخصوص در بخش روستایی همراهی همه ارگان‌ها نیاز است که خوشبختانه این امر در استان وجود دارد، بیان کرد: همکاری این سازمان در پروژه‌های محرومیت زدایی نشان از عزم جدی برای خدمت به مردم در این مناطق دارد.

۳۷ محور مواصلاتی روستایی خاکی و نامساعد است

کاشفی بیان کرد: هنوز محور‌های مواصلاتی برخی از روستا‌ها خاکی و نامساعد است و لذا هدف هر دو سازمان محرومیت زدایی به روستاییان بوده و نیاز است با همکاری دستگاه‌ها مشکلات مربوط به این روستا‌ها رفع شود.

مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه هنوز محور‌های مواصلاتی ۳۷ روستا در استان خاکی و نامساعد است، گفت: بسیج سازندگی در استان ظرفیت خوبی بوده که نیاز است برای انجام پروژه‌های روستایی بیش از پیش از این ظرفیت استفاده شود.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار