فردی که با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام و عنوان اخذ ویزا و اقامت در کشور‌های اروپایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان استان فارس می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 25 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام و عنوان اخذ ویزا و اقامت در کشور‌های اروپایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان میکرد.
سرهنگ حشمت سلیمانی بیان کرد: خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا بیان کرد با مشاهده یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام با عنوان اخذ ویزا و اقامت در خارج از کشور، اینجانب مبالغی وجه نقد به حساب فرد تبلیغ کننده واریز کردم و پس از آن دیگر جوابگو پیامو تماس من نبود که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهم از افرادی دیگر نیز کلاهبرداری کرده و در حال حاضر در استان بوشهر خود را از دید پلیس مخفی کرده است.
رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه کارشناسان پس از اخذ نیابت قضائی به بوشهر اعزام و موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به فارس انتقال دهند، گفت: این کلاهبردار حرف‌های در بازجویی اولیه به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد ریال اقرار کرد.
سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست: هیچگاه فریب افرادی که با تبلغیات دروغین قصد کلاهبرداری دارند را نخورند و در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی w.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار