دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان گفت: مرحله داوری بیش از هزار و ١٠٠ اثر در ۱۲ رشته این جشنواره آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 25 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان جواد نصیری دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان گفت: ١٢ رشته در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان شامل ۶ رشته بخش اصلی و ۶ رشته بخش ویژه است که برای اولین بار در این جشنواره پیش بینی شد.

او تعداد آثار رسیده به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان را برای یک جشنواره تخصصی با موضوع قرآن کریم مطلوب دانست و گفت: کار داوری آثار نیز در سامانه جشنواره انجام می‏‌شود و تمام شرکت‏‌کنندگان می ‏توانند از طریق رمز عبور خود هر لحظه نتایج داوری را دنبال کنند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان درباره داوران جشنواره اظهار داشت: داوران همگی از استادان بنام حوزه مطبوعات و رسانه هستند و در هر رشته یک داور مجزا کار بررسی آثار را انجام می ‏دهد.

او بیان کرد: همچنین در بخش ویژه جشنواره نیز یعنی حوزه تولیدات چندرسانه‏ ای، داوران باتجربه‏‌ای کار ارزیابی آثار را انجام خواهند داد.

او  ادامه داد: برای اینکه داوران در زمان بررسی آثار، کار خود را با نظر آزاد به انجام برسانند از اعلام اسامی آن‏ها خودداری شد و در سامانه نیز داوران هنگام بررسی آثار، نام صاحب اثر را نمی‏‌بینند و فقط یک کد سیستمی برای آن‏ها نمایان می‏ شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار