طی امروز در حال انجام است:
سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از افزایش بستری‌های فعلی این استان به ۴۶۴ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 25 April 2021

جدال464بیمار با کرونا از فراز تخت‌های بیمارستانی استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در کشور و استان اظهار کرد: انتظار می‌رود که عموم هم‌استانی‌ها در این شرایط ،بیشترین همراهی و همکاری را با مدافعان سلامت و همکاران ما در ستاد استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

وی با اشاره به مرگ یک فوتی دیگر در بیمارستان‌های استان طی شبانه‌روز گذشته اضافه کرد: با جان‌باختن این یک نفر، شمار فوتی‌های کروناویروس از ابتدای بحران کرونا تا کنون به 996  نفر رسید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از شناسایی 318 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با شناسایی این بیماران شمار کل مبتلایان به کرونا در استان از ابتدای بحران کرونا تا کنون به 34 هزار و 530 نفر رسیده است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

خجسته‌پور از ترخیص 42 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 9 هزار نفر پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کروناویروس از مسوولان ذی‌ربط خواست با متخلفین احتمالی برابر قوانین برخورد شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار