معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: ۶۰۰ پایگاه بسیج در سراسر استان به مثابه پایگاه‌های حمایتی در زمینه کرونا ورود و به کمک نیازمندان شتافتند.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 25 April 2021

۶۰۰ پایگاه بسیج استان سمنان در طرح مبارزه با کرونا همکاری کردند

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ علی خالقیان  با بیان اینکه ۶۰۰ پایگاه بسیج در سراسر استان سمنان از ابتدای شیوع کرونا به پایگاه‌های حمایتی بدل و به مقوله کمک به نیازمندان ورود کردند، بیان کرد: این پایگاه‌ها دو کار ویژه اصلی را در دستور کار خود قرار دادند که رفتن به سراغ بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان و تهیه غذای گرم برای آنها در زمره اقدامات این حوزه است.

وی با بیان اینکه دومین کار ویژه حمایتی پایگاه‌های بسیج سراسر استان سمنان، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بوده است، افزود: توسط گروه‌ها، بسیج، خیران و اقشار مختلف کار بزرگی در این حوزه رخ داد که خوشبختانه برکات آن را امروز شاهد هستیم.

۴ نقاهتگاه تجهیز شده است

معاون سپاه استان سمنان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی موفق شد تا کنون بیش از ۹۰ درصد ابتلای کرونا و مرگ و میر را کاهش دهد، گفت: میزان مرگ ناشی از کرونا به صفر رسیده بود اما اقداماتی رقم خورد که مجدداً شیوع آن را شاهد بودیم.

خالقیان بیان کرد: باید از برخی دستگاه‌ها گلایه کرد زیرا متأسفانه وظایف خودشان را به خوبی انجام نداده و باعث ایجاد برخی مشکلات شدند تا مردم مجبور به ایستادن در صفوف برای تأمین اقلام مورد نیاز شوند از سوی دیگر برخی اقدامات در مقاطعی از سال سبب شد تا بیماری دوباره تشدید شود اما ما در مجموعه بسیج و قرارگاه شهید سلیمانی استان سمنان طرح‌های حمایتی را دوباره تقویت کردیم و نیروی بسیج را به ۱۰ هزار نفر رساندیم.

وی با بیان اینکه چهار نقاهتگاه توسط بسیج در سراسر استان سمنان ایجاد شده است، بیان کرد: سیاست ما در این حوزه بیمار یابی فعال، قرنطینه و نگهداری از بیماران جدید کرونایی با حمایت مردم است تا ان‌شاالله بتوانیم شاهد کاهش بیماری کرونا باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۴۰ هزار سبد معیشتی در سطح استان تهیه شده است، بیان کرد: این سبدها در آینده نزدیک بین مردم و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار