در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش بیش از ۱۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال بیش از ۵۲۰۰ تن از ایشان وخیم است، در حالی که شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷۸۰ هزار دوز گذشت.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 25 April 2021
تاکنون ۶۱۸ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۶۵ هزار و ۶۵۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷۸۴ هزار و ۱۷ دوز رسیده است.
 

به گزارش  تابناک سمنان بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۰۱۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۳۹۶ هزار و ۲۰۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۵۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۹ هزار و ۵۷۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۵۱۷ تن بهبود یافته‌اند.

۵۲۰۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۷۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۴ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تابناک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار