به طور حتم بازی Forza Horizon 5 یکی مورد انتظارترین آثار دارندگان رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس محسوب می‌شود. نسخه جدید از سری Forza Horizon هنوز رونمایی نشده و اطلاعاتی پیرامون آن در دست نیست، اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع داخلی مختلف، Horizon 5 به زودی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد و در مکزیک جریان دارد.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 25 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان با توجه به صحبت‌های اخیر جف گراب (Jeff Grubb)، ویراستار وبسایت گیمز‌بیت (GamesBeat)، بازی Forza Horizon 5 با یک رونمایی ناگهانی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. این گزارش در یکی از پادکست‌های جف گراب مطرح شد و برای مدتی نام Forza Horizon 5 در فضای مجازی دیده نمی‌شد، اما روز گذشته یکی از کاربران توییتر این سوال را از گراب مطرح کرد که “آیا Forza Horizon 5 همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است؟” و گراب پاسخی مثبت داد و گفت که اینچنین فکر می‌کند. همان‌طور که می‌دانید این جزئیات تنها در سطح یک شایعه اعتبار دارند، اما مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرده بود که چندین بازی رونمایی نشده برای عرضه در سال ۲۰۲۱ تدارک دیده است و Forza Horzion 5 می‌تواند یکی از این آثار باشد.

در ابتدا شایعه‌های زیادی پیرامون این موضوع وجود داشتند که بازی پنجم از سری Forza Horizon در کشور ژاپن و خیابان‌های توکیو روایت می‌شود، اما خیلی زود این گزارش‌ها از سوی منابع داخلی معتبر تکذیب شدند.

در روزهای اخیر جف گراب، Klobrille و جز کوردن در توییت‌های متعدد به مکزیک و یک بازی اتوموبیل‌رانی اشاره داشته‌اند و به نظر می‌رسد که منظور آن‌ها Forza Horizon 5 باشد. اگر گفته نابع داخلی صحیح باشد، بنابراین باید در جریان E3 2021 شاهد رونمایی کامل از Forza Horizon 5 باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار