رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از روند افزایشی فوتی های کرونا در استان گفت: که با فوت ۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به ۷۳۰ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 25 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان روز یکشنبه  اظهار داشت: طبق پیش بینی ها ویروس جهش یافته انگلیسی در پیک چهارم ابتدا تعداد مبتلایان سپس بستری ها و پس از آن فوتی ها را افزایش می دهد و آمار موجود نیز گویای چنین پیش بینی است.

وی افزود: ۲۲۰ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۵ هزار و ۱۲ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: در این مدت(شبانه روز گذشته) ۸۳ بیمار جدید ناشی از کرونا نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود در استان ۲۸۴ نفر است و شهرستان ایلام همچنان با ۲۴ بستری جدید بیشترین تعداد بستری ها را دارد.

دکتر کریمیان یادآور شد: از بستری های جدید ۲۰ نفر مربوط به آبدانان، ۹ نفر دهلران، هشت نفر ایوان، چرداول و دره شهر هر کدام ۶ نفر، بدره چهار نفر، مهران سه نفر، هلیلان ۲ نفر و چوار نیز یک نفر است.

وی ادامه داد: هم اکنون استان در وضعیت مناسبی قرار ندارد و با توجه به افزایش بستری های روزانه و فوتی ها لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی ضروری است و مردم برای حفظ جان خود و عزیزانشان باید سهل انگاری را کنار بگذارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه مجموع بهبود یافتگان کرونا استان تاکنون ۳۲ هزار و ۲۴۹ نفر است، گفت: شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، دره شهر، آبدانان، دهلران، چرداول، بدره و چوار در وضعیت قرمز، سیروان در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار