نماینده ولی فقیه هرمزگان و رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان؛
تابناک-نماینده ولی فقیه هرمزگان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به مناسبت آغاز هفته هرمزگان گفت :این هفته می تواند محمل اعتلا و معرفی هرمزگان باشد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 25 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نامگذاری هفته هرمزگان را حاصل همفکری و مشورت نخبگان،اندیشمندان و اساتید عضو شورای فرهنگ عمومی استان دانست و افزود:مشخص کردن ایام خاصی برای اجماع و معرفی همه ظرفیت های هرمزگان یک ضرورت و مورد توافق همگان بود .


امام جمعه بندرعباس اضافه کرد:هرمزگان استانی وسیع و دارای اقوام و مذاهب متنوع ،مردمی خونگرم و تلاشگر ،قومیتی متحد و سلحشور،پیشینه ای معتبر و افتخار آمیز و فرهنگی غنی و گسترده و ... است که برای معرفی و نمایش آن نیاز به مشخص کردن ایامی خاص در تقویم مناسبات استان بود که 4الی10 اردیبهشت برای این امر مشخص شد.


نماینده ولی فقیه هرمزگان هفته هرمزگان را متعلق به مرزهای معنوی و فرهنگی مردم استان دانست و بیان داشت:امروز هرمزگان گستره ای به وسعت جغرافیای خلیج فارس و حتی ایران دارد و بسیاری از مردم کشور به دلیل ظرفیت های عظیم اقتصادی،تجاری،صنعتی و ... استان با هرمزگان مراوده و ارتباط گسترده و پیوسته دارند .


رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان تقارن نخستین هفته هرمزگان و ماه رمضان را مبارک دانست وگفت:هرمزگان سرشار از آیین ها و مناسک زیبا مرتبط با ماه رمضان است که می توان در این هفته به معرفی آن پرداخت .
امام جمعه بندرعباس با توجه به اوج شیوع بیماری کرونا افزود: سلامت مردم در اولویت همه برنامه ها قرار دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمع افرد یک ضرورت است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده از همه تشکل ها ،گروه ها و دستگاه های مشارکت کننده در برگزاری هفته هرمزگان به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد و خواهان استفاده از تمام ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب هفته هرمزگان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار