تابناک – فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بخشودگی و تخفیف تخلفات معوق جرائم رانندگی از 4 اردیبهشت ماه خبر داد .
کد خبر: ۹۵۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 25 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح جزئیات این خبر ، بیان داشت : برابر درخواست و پیگیری های پلیس راهور ناجا و موافقت مجلس محترم شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس مقرر شد وسایل نقلیه در سراسر کشور که دارای جرایم معوق و دوبرابری هستند نسبت به تخفیف و بخشودگی جرائم معوق آنها اقدام شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات جدید ،دارندگان وسایل نقلیه دارای تخلفات معوق و مشمول دوبرابری از روز شنبه 4 اردیبهشت ماه سال جاری می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به دریافت لیست جرائم معوقه ودو برابر شده خود را که به حالت اصلی خود برگشته اقدام و با استفاده از درگاه های بانکی یا سایت راهور 120 به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مهلت استفاده از تخفیف اعلام شده را تا پایان دی ماه 1400 عنوان کرده و اظهار داشت: چنانچه مالکین و رانندگان خودرو در مهلت تعیین شده نسبت به پرداخت خلافی خودرو اقدام نکنند این جریمه دو برابری مجددا اعمال خواهد شد .

این مقام انتظامی استان ضمن درخواست مالکان این گونه وسایل نقلیه جهت مغتنم شمردن فرصت پیش آمده و پرداخت اصل جرایم رانندگی ، خاطر نشان کرد: در بحث توقیف ها نیز برابر قانون جدید، سقف تعیین شده 3 میلیون تومان است و در صورتی که میزان تخلفات خودرویی از این سقف بیشتر شود خودرو متخلف توقیف خواهد شد .

سردار جعفری تصریح کرد: سقف قبلی تخلف منجر به توقیف خودرو یک میلیون تومان بوده که با اتخاذ تدابیر جدید این مبلغ به 3 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار