فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به پرهیز از عملکرد جزیره‌ای در بین جریان انقلاب گفت: باید به صورت جبهه‌ای، همسو و همراه اقدام کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 25 April 2021

سردار مظاهر مجیدی در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان همدان که به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران برگزار شد گفت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای خودسازی است و در این ضیافت الهی هر کس به توان و وسع خود از آن بهره‌مند می‌شود بنابراین باید از تمام لحظات معنوی آن بهره کافی و وافی را ببریم. 

به گزارش تابناک همدان، وی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تفکر تشکیل این نهاد انقلابی را یکی از برکات امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت: هر چه از حیات انقلاب اسلامی می‌گذرد بیش از پیش وجود سپاه و بسیج به عنوان یک مجموعه انقلابی و مردمی احساس می‌شود. 

بیشترین اختیارات در دست قوه مجریه است

مجیدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر لزوم ایجاد زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی مهم تأکید کرد و گفت: برخی دنبال ایجاد این شبهه هستند که رئیس جمهور دارای وظایف و اختیارات اندکی است در صورتی که بیشترین اختیارات در دست قوه مجریه است. 

وی با بیان اینکه باید با تمام توان و بهره‌گیری از امکانات در بین مردم روشنگری صورت گیرد گفت: اگر تفکر انقلابی و جهادی در قوه مجریه محقق شود بسیاری از مشکلات کنونی در کشور قابل رفع و رجوع است. 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه برخورداری از تفکر انقلابی در تمام نهاد‌ها باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود گفت: باید ملاک‌ها و معیار‌های انتخاب اصلح را در بین مردم بیان کنیم. 

وی پرهیز از عملکرد جزیره‌ای در بین جریان انقلاب را یک موضوع مهم عنوان کرد و با بیان اینکه باید به صورت جبهه‌ای، همسو و همراه پیش رویم حضور اثرگذار در فضای مجازی و برقراری ارتباط با مردم به منظور روشنگری را یک اصل اساسی برشمرد. 

مجیدی با بیان اینکه باید عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدرت ایران در منطقه و مواجهه با دشمنان را به مردم و حتی برخی از مسوولان بازگو کنیم خواستار توجه به این مهم شد. 

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم حمایت از اصحاب رسانه و برقراری تعامل با این قشر تاثیرگذار از تلاش برای رفع مشکلات این مجموعه خبر داد.

 سپاه در راه مبارزه با فساد، حامی رسانه‌ها باشد

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: بسیاری از رسانه‌های استان در تلاش هستند تا شفافیت و مبارزه با فساد را در بطن امور خویش قرار دهند، اما طبیعی است که برای برخی افراد خوشایند نیست و بعضا خبرنگاران دچار مشکلاتی می‌شوند که حمایت معنوی سپاه پاسداران می‌تواند موثر باشد.

اشکان یوسفی با اشاره به وضعیت نامساعد اقتصادی رسانه‌های استان و شرایط نابسامان موجود ضمن تأکید بر لزوم همراهی دولت و حاکمیت در حمایت از رسانه‌ها تصریح کرد: پیشنهاد می‌گردد اقشار و رده‌های مختلف سپاه در استان جهت حمایت مادی از رسانه‌ها گام بردارند و یکی از این راه‌ها می‌تواند اشتراک روزنامه‌ها و نشریات مختلف استان باشد.

وی گفت: درصورت امکان اعضای خانه مطبوعات استان بتوانند از برخی تسهیلات بانکی و همچنین امکانات رفاهی و اقامتی سپاه در شهر‌های زیارتی بهره‌مند شوند.

 نقش اصحاب رسانه در تحقق شعر سال، بی‌بدیل است

یوسفی ضمن تقدیر از عملکرد سازمان بسیج رسانه استان در سنوات گذشته و شرایط کنونی تأکید کرد: قطعا تعاملات بیشتر و برگزاری برنامه‌های مشترک، می‌تواند سبب پویایی و ارتقاء وضعیت رسانه‌ای استان شود و در این راستا گام‌های خوب و مناسبی برداشته شده است.

وی در پایان ضمن تأکید بر لزوم تحقق شعار سال با کمک اصحاب رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان همدان، قطعا می‌توانند نقشی اساسی در تحقق شعار سال ایفا نمایند چرا که گوش‌شنوای تولیدکنندگان و پشتیبان معنوی آن‌ها خواهند بود و در این مسیر، قطعا موانع معرفی و در حل آن‌ها تلاش خواهد شد.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی سایر اعضای خانه مطبوعات نیز به بیان دیدگاه‌های خویش پرداختند و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان دستور داد تا کمیته ویژ‌ه‌ای جهت بررسی درخواست‌های خانه مطبوعات تشکیل گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار