رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه دو شهرستان اسلام آباد غرب و قصر شیرین را با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه، نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان دانست و گفت: همه ما موظفیم در راستای تحقق شعار سال یعنی، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اقدام و عمل کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 25 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده در نشستی با اعضای هیئت مدیره مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آباد غرب بر ضرورت حمایت از تولید و سرمایه گذاری و حذف موانع تاکید و اظهار کرد: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در شرایط کنونی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم در این راستا اقدام و عمل کنیم.

وی افزود: مناطق قصرشیرین و اسلام آباد غرب به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای شرایط ویژه‌ای در حوزه تجاری هستند و می‌توانند بخشی از مشکلات را جبران کنند و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان باشند. هر چه یک جامعه از لحاظ اقتصادی قوی ظاهر شود این قوت می‌تواند از نظر سیاسی نیز ظاهر شود و به چانه زنی بیشتر در جوامع بین المللی کمک کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با خطاب قرار دادن مسئولین مرتبط در حوزه تولید خاطر نشان ساخت: از همه مسئولین و تمامی کسانی که می‌توانند گره‌ای از کار مردم باز کنند و به رفع موانع تولید و در نتیجه خدمت به مردم کمک کنند می‌خواهیم تلاش کنند تا نامگذاری حکیمانه مقام معظم رهبری را به خوبی به سرانجام برسانیم.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به پشتیبانی‌های دستگاه قضائی استان در این مسیر تأکید کرد: به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که نمود کامل آن در نامگذاری سال پیداست و نیز رهنمود‌های رئیس محترم قوه قضائیه، دستگاه قضائی استان کرمانشاه در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که ممکن است به رفع موانع و پشتیبانی از این مناطق اقدام می‌کند. چرا که معتقدیم در شرایط کنونی این فرایند می‌تواند به معیشت مردم و در جهت ایجاد اشتغال موثر باشد؛ بنابراین پشتیبانی از مدیران شجاع و کارآمد در دستور کار ما قرار دارد.

وی بار دیگر بر تحقق شعار سال تأکید و ابراز امیدواری کرد این مهم سبب گره گشایی از مشکلات مردم شود و اضافه کرد: منطقه ویژه قصرشیرین از جمله مناطقی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و دارای ۱۳۳۵ هکتار عرصه است که بهره برداری درست از آن می‌تواند به معیشت مردم کمک شایانی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار