نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بی توجهی به نظر متخصصان، کشور را درگیر موج کرونایی سهمگینی کرده و تنها راه موجود برای غلبه بر آن همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 25 April 2021

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه بی توجهی به نظر متخصصان، کشور را درگیر موج کرونایی سهمگینی کرده و تنها راه موجود برای غلبه بر آن همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مجتبی یوسفی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: بنده از مردم خواهش می کنم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی جان خود و عزیزانشان را حفظ کنند. ما نگران وضعیت کادر درمانی کشور بوده و شرمنده زحمات شبانه روزی و به خطر انداختن جانشان هستیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: از همه کسبه و بازاریان نیز که درآمد پایداری ندارند و محدودیت ها معیشت آنان را در تنگنا گذاشته است خواهش می کنیم در این مدت در اجرای پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها همکاری داشته باشند تا ما بتوانیم از این پیک عبور کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلامت مردم باید در اولویت مسئولان باشد و نباید جان مردم را برای رسیدن به اهداف سیاسی گروگان گرفت، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم توجه دولت به نظر کارشناسان و دلسوزان حوزه سلامت که از اسفندماه در خصوص موج چهارم کرونا هشدار داده بودند؛ امروز کشور در وضعیت خطرناکی قرار گرفته و به دلیل مجوز سفرها در تعطیلات نوروز از ۹ شهر قرمز در اسفندماه به قرمز شدن کل شهرهای کشور رسیده ایم‌.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: بهترین فرصت برای اعمال محدودیت ها تعطیلات نوروز بود که اکثر بازارها تعطیل بودند و باید جلوی رفت و آمدها و دید بازدیدها گرفته می شد، اما متاسفانه با بی توجهی به توصیه های متخصصان و از سوی دیگر با دو قطبی سازی در کنترل کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی به حداقل رسید. حال امروز با اعمال محدودیت ها معیشت افرادی که دارای شغل آزاد بوده به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

یوسفی در پایان افزود: متاسفانه امروز میزان فوتی های روزانه به سقوط یک هواپیما رسیده و تنها راه حل موجود همکاری مردم است. از سوی دیگر ما شاهد سوءمدیریت در تامین اقلام اساسی مردم در شرایط کرونایی هستیم. در شرایطی که کسبه و صنوف مختلف تعطیل هستند مردم باید برای خرید مرغ در اهواز و یا شکر و روغن در سایر شهرهای کشور صف بکشند. این وضعیت قابل قبول نیست که ما با سوءمدیریت شرایط را بدتر کنیم و بعد کوتاه ترین راه یعنی فشار به مردم را انتخاب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار