معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز هستند و تعطیلات و محدودیت‌های اعمال شده تعداد آن‌ها را کم نکرد، بنابراین محدودیت‌های کرونایی تا شنبه هفته آینده تمدید شده است.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 25 April 2021

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سارا شاه‌آبادی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته 2 نفر دیگر از هم استانی‌ها را بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از دست داده‌ایم که با احتساب این دو نفر تعداد موارد مرگ براثر کرونا به یک‌هزار و ۶۲۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۱۶ نفر از هم استانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: اکثر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز هستند و تعطیلات و محدودیت‌های اعمال شده تعداد آن را کم نکرد، بنابراین محدودیت‌های کرونایی تا شنبه هفته آینده تمدید شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها در استان شهرستان ثلاث باباجانی زرد رنگ است و جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین نارنجی و مابقی در وضعیت قرمز هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شهرستان‌ها همچون کنگاور، گیلانغرب، سنقرو کلیایی و پاوه جزء شهرستان‌های است که موارد بستری بیش از حد انتظار دارند.

شاه‌آبادی افزایش تعداد موارد بستری را هشداری به مردم در راستای رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: رعایت اصول بهداشتی اولین سلاح برای مبازه با کرونا است، بنابراین لازم است مردم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در تجمعات مراقب سلامتی خود و اعضای خانواده باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار