مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: اهالی روستای بنوار ناظر از توابع اندیمشک با انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند بر روی شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت از اینترتت خانگی با سرعت بالا بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 25 April 2021

رحیم فلاح زاده بیان کرد: به منظورپاسخ گویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس ها و محصولات و ارتقای کیفیت همچنین سهولت دسترسی به سرویس های دیتا که مستلزم توسعه زیرساخت های مخابراتی است شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت روستایی بنوار ناظر توسعه یافت.

وی گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان، عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتا در این مرکز با اجرای رابط نوری در مراکز انقلاب و شهرک آزادی و تغییر کانفیگ در مرکز و همچنین برقراری پورت GE بین مراکز از مسیر انتقال ،پهنای باند این مرکز از یک لینک ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به یک گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت.

فلاح زاده بیان کرد: با توسعه دیتا و افزایش ۱۰ برابری سرعت پهنای باند در مرکز تلفن ثابت بنوار ناظر، امکان ارائه خدمات بر بستر اینترنت باند پهن به مشتریان و متقاضیان اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب و سرعت بالا فراهم شد.
بر اساس این گزارش ارائه خدمات متنوع مخابراتی در زمینه های مختلف ارتباطی در بخش های تلفن ثابت، دیتا، فیبرنوری و تلفن همراه به منظور رفاه و آسایش مردم و بهره مندی مشترکان در شهرها و روستاها از خدمات جدید برای انجام فعالیت های روزانه از جمله آموزشی و اقتصادی در برنامه کاری مخابرات قرار دارد.

روستای بنوار ناظر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان اندیمشک قرار دارد و مرکز تلفن آن روستا تعداد ۹۰۰ تلفن منصوبه و ۳۰۰ مشترک فعال adsl دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار