نایب رییس مجمع جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر آموزش‌های مستمر اعضای سازمان‌های مردم نهاد در استان در راستای توانمندتر کردن فعالیت آنها، گفت: برای کسب موفقیت‌های بیشتر باید سازمان‌های مردم‌نهاد در کرمانشاه به سمت تخصصی شدن حرکت کنند و این مهم از راه آموزش محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 25 April 2021

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«امیر کرمیان» با اشاره به اینکه برخی از دبیران سمن‌ها نسبت به وظایف خود توجیه نیستند، افزود: برای اینکه سمن‌ها تخصصی کار کنند باید نسبت به توانمندسازی دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد جدی باشیم و برنامه‌های لازم را در این خصوص تدوین کنیم.

وی ادامه داد : اداره ورزش و جوانان به عنوان نهاد متولی می‌تواند با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های گوناگون در مرحله اول دبیران و در مراحل بعدی اعضای سمن‌ها را آموزش و توانمند کند.

نایب رییس مجمع جوانان استان کرمانشاه در خصوص جشنواره ملی اتفاق این جشنواره را رضایت‌بخش توصیف کرد و اظهار داشت: در این جشنواره رتبه‌بندی سمن‌های جوانان کشور و رتبه‌بندی سمن‌های هر استان به تفکیک اعلام شد که در بخش ملی آقای «مهدی امیری» به عنوان دبیر سمن «جمعیت افرای سبز» و به نمایندگی از کرمانشاه در جمع ۱۰ سمن برتر کشور قرار گرفت.

کرمیان با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۹۱ سمن در بخش جوانان فعالیت می‌کنند افزود : در بین سمن‌های استان هم آقای «مهدی امیری» از «جمعیت افرای سبز» اول شد و «امیر کرمیان» از «موسسه گردشگران و طبیعت بانان الیپی» دوم و خانم «مهسا شایگان» از «موسسه پرتو صبح امید» به مقام سوم دست پیدا کرد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از ۵۰۰ سازمان مردم نهاد در بخش‌های مختلف در استان مشغول فعالیت هستند.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار