کامران هزار خانی در گفتگو با تابناک:
رییس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان ٧۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان کرمانشاه توزیع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 25 April 2021

کامران هزار خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های معیشتی را در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستور کار داریم.

وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح قرار شد جمعا تعداد ۷۵ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و مستمندان توزیع کنیم، همچنین با همکاری کمیته امداد توزیع غذای گرم بین روزه داران و نیازمندان انجام می‌شود، غذا‌های طبخ شده هر شب و در سطح استان توزیع می‌شود.

رییس بسیج سازندگی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های این ارگان در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا، یادآور شد: برای مقابله با این ویروس همچنان در قالب طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت هستیم و در سطح محلات و اقشار با روش قبل ادامه دارد، در واقع بسیج سازندگی در قالب گروه‌های جهادی به شکل حمایتی برای اجرای این طرح در حال تلاش هستند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: شناسایی افراد نیازمند برای دریافت بسته‌های معیشتی از سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

وی گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، تن ماهی بوده و ارزش هر یک از بسته‌ها حدود ۴۰۰ هزار تومان است. همچنین لازم به ذکر است که از ابتدای شیوع کرونا ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار