فرماندار جوانرود با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان در راستای مطالبات و حقوق عامه مردم است، گفت: هدف از ساماندهی خودروهای دستفروش و دوره گردد حذف آنان نیست بکله ساماندهی آنان در راستای طرح حمایتی و انضباطی است.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 25 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«رستگار یوسفی» در جلسه ساماندهی دستفروشان شهر جوانرود در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: جانمایی بازارهای دستفروشان شاخص‌های خود را دارد و هر محلی مناسب این کار نیست.

وی اظهار داشت: شهرداری و ادارات متولی باید نسبت به استقرار خودروهای دستفروش و دوره گرد اقدام نمایند و در حین اجرای طرح ساماندهی، ماموران شهرداری ضمن توجیه و اقناع سازی نسبت به رعایت حقوق و تکریم دستفروشان اقدام لازم را معمول نمایند.

حمایت دادستان جوانرود از ساماندهی دستفروشان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود نیز در این جلسه حمایت قاطع خود را از ساماندهی خودروهای دستفروش و دوره گرد اعلام کرد و گفت: با افرادی که در راستای اجرای این طرح اخلال ایجاد کنند به شدت برخورد می شود.

«امین محمدی» افزود: ساماندهی دستفروشان به ویژه خودروهای دستفروش و دوره گرد در جهت احقاق حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی و در راستای اجرای مقررات مربوط به سدمعبر در ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها است.

وی اظهار داشت: شهرداری و ادارات مرتبط با جدیت برای ساماندهی و اجرای طرح اقدام کنند.

شناسایی ۲۴۵ دستفروش در جوانرود

شهردار جوانرود هم در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان از اولویت‌های مهم شهرداری است، گفت: در شرایط کرونایی به علت شرایط اقتصادی و معیشت مردم ناچار بودیم با دستفروشان مدارا کنیم.

«فرهاد تاب‌زر» با اشاره به اینکه عزم شهرداری برای ساماندهی خودروهای دستفروش و دوره گرد جزم است، افزود: تاکنون ۲۴۵ دستفروش و ۵۰ دستگاه خودرو در شهر جوانرود شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: کار اقناع‌سازی برای ساماندهی دستفروشان انجام شده و ۱۰ نقطه نیز برای استقرار آنان مشخص کرده‌ایم.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار