فرماندار کنگاور با بیان اینکه سهل انگاری ها جولان کرونا در پیک چهارم را ادامه دار می‌کند، گفت: تغییر رنگ نسخه کرونایی در این شهرستان نیازمند مشارکت مردم و همراهی و همکاری با مسوولان است.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 25 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرزاد الماسی در جلسه ستاد مقابله با کرونا، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: از همکاری بسیج و سپاه در طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی و اعضای ستاد مقابله با کرونا که طی سه هفته گذشته مجدانه پای کار بودند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: طی بازدیدی که از سطح شهر داشتیم شاهد سهل انگاری و کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و برخی صنوف بودیم که نتیجه این عادی انگاری ها جولان بیشتر ویروس کرونا در پیک چهارم و افزایش تلفات انسانی است.

الماسی افزود: با بررسی‌های وضع موجود، شهرستان کنگاور کماکان تا چند هفته در پیک چهارم کرونا باقی و رنگ آن قرمز خواهد ماند.

وی با بیان اینکه با هرگونه مغازه از میان مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ که به صورت نیمه باز اقدام به فعالیت کرده و باعث تضییع حقوق دیگر اصناف شوند، برخورد می‌شود، تاکید کرد: کارگروه بازرسی و نظارت بر اصناف باید جدی تر و قوی تر از گذشته نظارت خود را انجام و با متخلفان برخورد کند.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه تجمع در کنار دستفروشان یکی از عوامل شیوع کرونا بوده و باید دستفروشان شهر توسط شهرداری ساماندهی شوند، گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اهدای ماسک به آنها باید در اولویت شهرداری باشد.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد پرسنل انتظامی و پلیس راه و راهور در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان اظهار کرد: شهرداری باید مسیرهای دسترسی فرعی به شهر را نیز مسدود کند.

رییس ستاد مقابله با کرونا کنگاور با بیان اینکه سخت ترین شرایط در پیک چهارم را پشت سر میگذاریم، افزود: نیاز به همراهی و مشارکت مردم داریم تا با رعایت فاصله گذاری با کمترین مبتلا و فوتی از این شرایط گذر کنیم.

الماسی با تاکید بر اینکه همراهی اصناف و تمام ادارات الزامیست، متذکر شد با دستگاه‌هایی که سهل انگاری کنند به جد برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا است.

در حال حاضر ۴۲ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید چمران کنگاور بستری است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار