فرماندار صحنه گفت: مشارکت، همدلی و همکاری گسترده اصناف و بازاریان نیک‌اندیش این شهرستان در اجرای طرح‌های جدید مقابله با کرونا برای حفظ سلامت عمومی، قابل ستایش و قدردانی است.
کد خبر: ۹۵۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 25 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،علیرضا حیدری در جلسه ستاد مقابله با کرونا افزود: براساس بازدیدهای میدانی و گزارش اتاق اصناف، بازاریان نهایت همراهی را در راستای مصوبات ستاد و اعمال محدودیت اجتماعی داشته‌اند.
وی ادامه داد: همراهی و همکاری اصناف با وجود مشکلات اقتصادی که کرونا برایشان ایجاد کرده، در زمینه رعایت محدودیت‌ها بسیار مناسب بوده است.
فرماندار صحنه اظهار داشت: مواجهه با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: نمی‌توان انتظار داشت بدون حضور و مشارکت مردم و اصناف بر این بحران فایق آمد.
حیدری با اشاره به اینکه بازاریان با مشارکت در کاهش این بحران در طول یکسال گذشته ثابت کردند نقش موثری در مدیریت بحران دارند، افزود: موج چهارم کرونا، افزایش شدت سرایت این ویروس و همچنین روند افزایشی مبتلایان، ممکن است تعطیلی و کاهش فعالیت اصناف برای مدت بیشتری را بدنبال داشته باشد که انتظار داریم بازاریان تا پایان این محدودیت‌ها، ستاد را در اجرای برنامه‌ها همراهی کنند.
فرماندار صحنه با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: عادی‌انگاری باعث افزایش دوباره تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان صحنه در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، تاکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان بهترین و موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کروناست و شهروندان باید در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نهایت توجه را داشته باشند.
شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار