اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در چهارم اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 24 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی امروز مازندران به این شرح است :


دستگیری سارق با 30 فقره سرقت در قائم شهر
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 30 فقره سرقت سیم برق درشهرستان قائم شهر پس از دستگیری 1 سارق حرفه ای خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار میرزایی در تشریح این خبر بیان بیان داشت : ماموران انتظامی قائمشهر در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی قائمشهر پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه یک سارق سابقه را را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم که بلافاصله پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود،در برابر ادله و اسناد ماموران انتظامی و در بازجویی های پلیسی به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری 2 مالخر اعتراف کرد.
سردار میرزایی از دستگیری 2 مالخر اعترافی و همدست سارق دستگیر شده خبر داد و گفت: ماموران انتظامی قائمشهر متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه همه ما در قبال حفظ اموال عموم و همچنین همنوعان خود مسئول می باشیم، عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله از طریق شماره 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------

كشف 5 تن کود شيميايي قاچاق در بابل
فرمانده انتظامي شهرستان "بابل" از کشف 5 تن کود شيميايي قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدزمان شالیکار در بیان جزئیات این خبر گفت : در پي کسب خبر مبني بر عرضه و فروش انواع کود شیمیایی تقلبی توسط فردی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم و کشف انبار نگهداری کالا توسط وی شدند.
سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط وی بالغ بر 5 تن انواع کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.
وی از تحویل کالای کشف شده که بالغ بر 480 میلیون ریال برآورد شده است، به اداره جهادکشاورزی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-------------------------------------------------------

کشف 2تن و 500کیلوچوب جنگلي قاچاق در نكا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک دستگاه خودرو نیسان با 2تن و پانصد کیلو گرم چوب جنگلي قاچاق ، خبر داد.
سرهنگ "قاسم عزیزی " فرمانده انتظامي شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت : ماموران انتظامی در پي کسب خبری مبني بر قاچاق چوبهای جنگلی با یک خودروی نیسان ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و شناسایی خودروی حامل چوب های قاچاق افزود : ماموران انتظامی باهماهنگي قضائي ،خودروی نیسان را توقیف و در بازرسي از آن 2 تن و پانصد کیلوگرم چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل های بالادست برداشت شده بود را کشف و یک قاچاقچی چوب را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد : ماموران انتظامی متهم را پس از دستگیری به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبيعي تحويل دادند .
فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواخاطرنشان کرد : شهروندان در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي مي کنند، مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

-------------------------------------------------------

كشف 2500کیلو آرد قاچاق در نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از كشف 2 تن و 500 کیلو آرد قاچاق پس از توقیف یک خودروی نیسان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ داداش‌تبار در تشریح این خبر بيان داشت: ماموران انتظامی نور در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی آردخبازی بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه یک خودروی نیسان حامل آرد قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 2تن و 500 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودروی نیسان خبر داد و تصریح کرد:ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی آرا را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ داداش تبار در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس 110 در این اقدام،تاكيد داشت: شهروندان اخبار و اطلاعات خود در زمینه های مختلف بویژه در مورد قاچاق ارزاق عمومي را با شماره تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------

اراذل و اوباش تحت تعقیب در تور عملیاتی پلیس "کلاردشت"
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح يک و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در غرب استان در یکی از مناطق توریستی شهرستان کلاردشت ، موضوع در دستور کار پليس امنيت عمومي این فرماندهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: متهم فردی 37 ساله اهل یکی از شهرستان های غرب استان و ساکن تهران که به جرم حمل و نگهداري مواد مخدر از نوع شيشه به 25 سال حبس محکوم و فراري بوده و به اتهام همکاری در سرقت هاي سريالي از دکه هاي محور "عباس آباد" و ايجاد رعب و وحشت در منطقه تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از شناسایی متهم در محور "عباس آباد- کلاردشت" خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل آگاهی، متهم را که در حال استعمال موادمخدر شیشه بوده و با مشاهده ماموران، قصد فرار از دست قانون را داشت، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ دیلمی از کشف مقایری موادمخدر از نوع شیشه و هروئین در بازرسي از متهم خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

-------------------------------------------------------

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردی در عباس آباد
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در 11000متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 550میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی از همکاری اداره جهاد کشاورزی با ماموران انتظامی خبر داد و تصریح کرد:ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه 30 قطعه از زمین های کشاورزی به مساحت 11000متر مربع که بدون مجوز کاربری دیوار کشی و ساخت و ساز شده بودند، را شناسایی و با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در این زمین ها و بازگرداندن آنها به کاربری کشاورزی سخن به میان آورد و خاطرنشان ساخت : کارشناسان ارزش زمین های آزادسازی شده را 550میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ حسینی در خاتمه با بیان اینکه پلیس 110 بهترین منبع برای اطلاع رسانی در صورت نیاز شهروندان به فوریت های پلیسی می باشد،خاطرنشان کرد:ماموران انتظامی در این زمینه پرونده هایی را تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

-------------------------------------------------------

کشف 22 فقره سرقت در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر ازکشف 22 فقره سرقت و دستگیری 6 سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، بیان داشت : ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب و دستگیری سارقان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در اجرای این طرح6 سارق سابقه را شناسایی و در پی هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر و در بازجویی از آنها به راز 22 فقره انواع سرقت پی بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف 10 خودرو و 5 موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت : ماموران انتظامی متهمان را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ گنجی در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------------

قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه به دام افتاد
فرمانده انتظامي شهرستان "سوادکوه" از کشف 2 کيلو و 800گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ" عبدالله اکبری "در گفت با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در این شهرستان با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: پس هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی 2 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ اکبری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع ،تزلزل خانواده ها، نگراني و ناامني شهروندان است.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در خاتمه با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس در مقابله با این بلای خانمانسوز از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

-------------------------------------------------------

کشف 6 تن مرغ خارج از شبکه توزیع در آمـل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 6 هزار کیلو مرغ خارج ازشبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ذات الله رضوانـی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبني بر حمل مرغ خارج از شبکه توزیع در از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: در این ارتباط، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به 2 خودروی حامل مرغ در محور مواصلاتی این شهرستان مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن در مجموع 6 هزار کيلو گرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع کشف کردند.
سرهنگ رضوانی اظهارداشت: مرغ های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

-------------------------------------------------------

کشف 19 فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 19 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، اظهار داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی 3 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در ادامه، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی ها به 19 فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------------

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه
جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری 27 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " اسماعیل حسن زاده " در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنيت در بين شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان به اجراء گذاشته شد.
جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه، افزود: در اجراي اين طرح 27 معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي به مراکز درمانی و كمپ ترك اعتياد معرفی شدند.
وی از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان نیز خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار