محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: در حال حاضر وضعیت بازار بورس نامناسب و منفی است.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 24 April 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر بورس در وضعیت نامناسب و بازار منفی است، امروز شاخص ۷۷۱۱ واحد ریزش  و به کانال ١ میلیون و ١٠٠ بازگشت.

وی افزود: امروز حجم معاملات سه هزار میلیارد سهم و تعداد معاملات ٢١٨ هزار سهم بودکه بیشترین تاثیر‌ها را بر شاخص، فارس با نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس همراه با کاهش ۱۲۹۳ واحدی داشته و امروز نماد فملی (fameli) صنایع ملی مس ایران با ۱۱٠۲ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر روی بازار گذاشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه خاطر نشان کرد: شاخص کل هم وزن هم، ۱٠۱۶ واحد کاهش و نشان دهنده این است، اکثر نماد‌ها امروز منفی بودند.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: زمان ثبت نام کاندیدا‌ها برای انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استانی تا ۵ اردیبهشت ماه تمدید شد، و از تمام فعالین اقتصادی و چهره‌های شناخته شده در حوزه سرمایه گذاری دعوت می‌کنیم که برای این انتخابات ثبت نام کنند تا استان بتواند از ظرفیتی که وجود دارد، استفاده کند.

بهمن تاکید کرد: ارزش این شرکت در حال حاضر ١٠ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان است که با مدیریت درست می‌تواند باعث توسعه در استان شود.

لازم به ذکر است سال گذشته سهامداران استان کرمانشاه حدود پنج هزار میلیارد تومان نقدینگی به بازار سرمایه وارد کردند و از ابتدای فعالیت این تالار در کرمانشاه ١ میلیون و ١٩٣ کد بورسی صادر شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۴۱ کارگزاری در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند و از این تعداد ۳۵ کارگزاری در شهر کرمانشاه و ۶ کارگزاری در شهرستان‌ها وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار