تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم معرفی آرای فاخر قضات به منظور قاعده‌سازی برای جامعه حقوقی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 24 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان ،طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، محمد علی عبدالعلی نژاد دادیار شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس به عنوان برگزیده جشنواره آرای قضایی معرفی شد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم خاطرنشان کرد: بی‌تردید صدور آرای متقن یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی است که رضایتمندی عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر لزوم معرفی آرای فاخر و متقن به منظور قاعده‌سازی برای جامعه حقوقی یادآور شد: درنتیجه توجه به اتقان آرای قضایی، رأیی صادر می شود که نزدیکتر به حقیقت و مقید‌تر به قیود قانونی است.

 

 علی صالحی تصریح کرد: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیکتر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

 

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهارداشت: در نتیجه بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته نقد آرای معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، تلاش‌های جناب آقای محمد علی عبدالعلی نژاد دادیار شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ، منجر به کسب عنوان برتر جشنواره آرای قضایی توسط ایشان گردید.

 

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان در ادامه ضمن تشکر از کوشش‌های محمد علی عبدالعلی نژاد با اهدای لوح سپاس از وی تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار