برای اولین‌بار در موج چهارم کروناویروس در استان سمنان، تعداد مرگ‌های روزانه ناشی از این همه‌گیری به هفت فوتی رسید تا شمار فوتی‌های روزانه در استان همچنان روند افزایشی داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 24 April 2021

سیر صعودی جان‌باختگان روزانه کرونا در استان سمنان+ آخرین آمار

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان  با اشاره به گزارش هفت فوتی در بیمارستان‌های استان طی روز گذشته اظهار کرد: با جان‌باختن این هفت تن شمار فوتی‌های کروناویروس از ابتدای بحران کرونا تا کنون به 995 نفر رسید.

وی از شناسایی 304 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته افزود: با شناسایی این بیماران شمار کل مبتلایان به کرونا در استان از ابتدای بحران کرونا تا کنون به 34 هزار و 212 نفر رسیده است.

وی ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان سمنان با اشاره به افزایش بستری‌ها در بخش‌های کرونا بیمارستان‌های این استان گفت: در حال حاضر 455 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان سمنان و شاهرود بستری هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی و چگونگی اعمال محدودیت‌ها در این استان اظهار کرد: از هشت شهرستان استان سمنان ، ۷ شهرستان در وضعیت قرمز و یک شهرستان نیز در وضعیت نارنجی است.‌

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از تلاش کادر درمان برای ارایه بهترین خدمت به مبتلایان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته 57 بیمار کرونایی پس از بازیابی سلامتی خود از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند و با ترخیص این بیماران شمار کل ترخیص شدگان از ابتدای شیوع این همه گیری تاکنون به 9 هزار و هفت بیمار رسید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح همچنان به قوت خود باقی است ، گفت: بر اساس قانون و به‌منظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره ی شیوع کرونا در استان ورود هر گونه خودرو با پلاک شخصی متعلق به شهرهای قرمز و نارنجی به شهرستان‌های استان سمنان ممنوع و متعاقب آن ورود هرگونه وسائط نقلیه شخصی از شهرهای قرمز و نارنجی استان به کل کشور ممنوع و موجب اعمال قانون و جریمه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار