رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:
تابناک- رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: از زمان اجرایی شدن محدودیت‌ها در شهرستان دشتستان ۶ داماد و ۸ ورثه متوفی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. 
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 24 April 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، ماریا خویشدوست اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و خیز چهارم این بیماری و قرار گرفتن شهرستان دشتستان در وضعیت قرمز، بازرسی و نظارت‌ها توسط بازرسان بهداشت محیط شدت یافته است.

خویشدوست تصریح کرد: با بررسی‌های انجام گرفته در شهرستان دشتستان مشخص گردید، دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در مراسم ختم از مهمترین عوامل در سیر صعودی این بیماری بوده است.

وی همچنین گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دادستان شهرستان، از نیمه دوم فروردین‌ماه تاکنون ۶ داماد و ۸ ورثه متوفی که اقدام به برگزاری مراسم با تجمع بیش از ۲۰ نفر نموده‌اند، به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

خویش دوست با بیان اینکه در راستای حفظ و تأمین سلامت شهروندان، با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، با متولیان و برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد قضایی و قانونی می‌شود.

وی همچنین گفت: در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال دوباره محدودیت‌های اجتماعی و طرح‌های سخت‌گیرانه‌تر برای مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: شهروندان جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان از شرکت در هرگونه مراسم و دورهمی پرهیز نمایند تا بتوانیم با قطع زنجیره انتقال این بیماری را کنترل نماییم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار