بیژن کردستانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به تکمیل زیرساخت‌ها و مناسب بودن شرایط استان برای جذب سرمایه گذار، شهرک صنعتی نسبت به پارسال با رشد چشمگیر و روند مثبتی همراه بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 24 April 2021

بیژن کردستانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی با یاری خداوند تا پایان سال ۹۹ رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: یعنی در سال ۹۹ نسبت به سال پیشتر، رشد ۶٠ درصدی را تجربه کردیم و ۴٠٠ سرمایه گذار به شهرک‌های صنعتی ورود کردند و حدود ۱۵٠ هکتار زمین صنعتی را واگذار کرده ایم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی بیان کرد: به علاوه ۲ سرمایه گذار خارجی هم در شهرک‌ها مستقر هستند، یکی از آن‌ها سرمایه گذار چینی است که در شهرک صنعتی زاگرس مشغول و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته برای تولید کاشی فعالیت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه یک سرمایه گذار دیگر در شهرستان اسلام آباد غرب و در شهرک صنعتی مرصاد استقرار پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری و فعالیت این سرمایه گذار قرار است تا اوایل تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به تکمیل زیر ساخت‌ها و مناسب بودن شرایط استان کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاری، روند سرمایه گذاری مثبت و قابل قبول بوده است.

لازم به ذکر است که استان کرمانشاه با وسعت حدود ۲۵ هزار کیلومتر مربع، ۱.۵ درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر و ۸۶ دهستان است که جذب سرمایه گذاری در این خطه سمی از عوامل توسعه و رشد آن محسوب می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار