مراد محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: بر اساس پویش اطعام مهدوی در ایام ماه مبارک رمضان، روزانه ۶٠٠ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان هرسین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 24 April 2021

مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: علی رغم شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت‌های مجموعه کمیته امداد شهرستان هرسین مانند سال‌های گذشته برقرار است و طبخ و توزیع غذا در حال انجام است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در شهرستان هرسین ۲ آشپزخانه در این ایام در نظر گرفته شده و غذا به صورت روزانه و به تعداد ۶۰۰ پرس تا پیش از اذان مغرب تهیه، طبخ و توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین ادامه داد: بسته‌های معیشتی نیز در این ایام توزیع می‌شود که گاهی تعداد آن به ۱۵۰ بسته معیشتی (به ارزش ۴۰۰ هزار تومان هر بسته) در روز می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بر اساس ظرفیت و امکانات روزانه بین ١۵٠ تا ٢٠٠ بسته است، تصریح کرد: آشپزخانه‌ای که تهیه کردیم متعلق به حوزه علمیه است و رئیس شبکه بهداشت، همچنین ماموران از این آشپزخانه‌ها بازدید می‌کنند. آشپزی که طبخ غذا‌ها را بر عهده دارد نیز آشپز حوزه علمیه و مورد تایید وزارت بهداشت می‌باشد.

وی گفت: ایران همدل، اطعام مهدوی، آشپزخانه مهدوی نام پویشی است که بر اساس آن تهیه، طبخ و توزیع غذا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان انجام می‌شود.

محمدی تاکید کرد: خیرین و معتمدین زیادی در سطح شهرستان مددجویان و ایتام را برای اجرای این طرح مورد تفقد قرار می‌دهند، اگرچه انتظار داریم این کمک‌ها افزایش یابد تا بتوانیم بسته‌های معیشتی بیشتری را در مناطق محروم به دست نیازمندان برسانیم.

وی در پایان اضافه کرد: توزیع غذا در سطح شهر بیستون و هرسین با خودرو‌های مخصوص انجام می‌شود و به دلیل اینکه امکان ارسال غذای گرم به روستا‌ها وجود ندارد، به نیازمندان این مناطق در قالب بسته‌های معیشتی کمک می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار