فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۲۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و انهدام ۲ باند و دستگیری ۵ نفر در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سردار «علی اکبر جاویدان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص فعالیت ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مسیر حرکتی قاچاقچیان را شناسایی و در حالی که مجوز قضایی را نیز همراه داشتند در محل مناسب مستقر و به محض مشاهده خودروهای حامل مواد مخدر که سه دستگاه خودروی سواری سمند، پژو۴۰۵ و پراید بود، اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۲ محموله ۱۵۰ و ۷۸ کیلوگرمی تریاک که به شکل ماهرانه‌ای نیز جاساز شده بود، کشف شد.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای مرتبط با این باندها ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر جزو اولویت‌های امسال پلیس است، گفت: کشفیات سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲۶ درصد رشد نشان می دهد.

سردار جاویدان همچنین از رشد ۲۵ درصدی انهدام باند و ۴۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار